• Onafhankelijke financiële coach | AAZ Adviesgroep
  • Pensioen | AAZ Adviesgroep
  • SW1_5619_klein
  • pensioen 2

AAZ-team viert 25-jarig jubileum in Londen!

AAZ bestaat dit jaar 25 jaar, reden om eens echt uit te pakken! Wij wisten dat we met het hele team een uitje zouden maken, maar dat het zo uitgebreid zou zijn, had niemand verwacht.

Ons kerstpakket van 2016 bevond zich in een koffer met eerste aanwijzingen, de bestemming bleef onbekend. Na maanden speculeren werd het dan eindelijk 18 mei, de dag van vertrek. ’s Morgens heel vroeg om 04.15 uur verzamelde iedereen zich nog wat slaperig aan de Stationsstraat in Zevenbergen. De reis ging verder per auto; nog steeds geen idee van de bestemming. Aangekomen op Eindhoven Airport verloste Mirjam het team dan eindelijk uit hun lijden: We gingen naar Londen!

Eenmaal in Londen aangekomen, wachtte ons een uitgebreide lunch in Churchill’s Bull Dog Bar; Een stevige bodem voor de volgende activiteit: Op de fiets de stad verkennen! Niet iets waar je als eerste aan denkt bij zo’n grote stad, maar écht een aanrader. In het gezelschap van een Nederlandse gids verplaatsten wij ons door de straten van o.a. Mayfair, Soho en Westminster.

Op vrijdagmorgen héél vroeg na een uitgebreid ontbijt (heerlijk English Breakfast of Continental) in een piepklein zaakje in Soho vertrokken we naar Little Venice, waar vervoer klaar lag om ons via het Regent’s Canal langs The London Zoo naar Camden Market te varen. Op Camden Market keek dan ook iedereen z’n ogen uit naar de vele kraampjes met kleding, snuisterijen, kunst en rariteiten in de voormalige paardenstallen.

’s Avonds na een diner in een bekende Londense gastropub waren wij te gast in Her Majesty’s Theatre waar wij de musical ‘Phantom of the opera’ bijwoonden. Her Majesty’s Theatre; een prachtig theater met rood fluwelen stoelen en gouden lijsten, waardoor je je waant in de 19e eeuw. Zowel
het theater als deze musical waren echt de moeite waard.

Iets wat je in Londen natuurlijk gedaan móet hebben, is de stad verkennen met de bekende rode dubbeldekker. Lekker boven buiten in deze bus zijn we zaterdag langs de vele highlights van London gereden om uiteindelijk bij Tower Bridge op de boot te stappen om over de Thames terug te varen naar The Big Ben. Na een heerlijk diner in de wijk Whitechapel werden we uiteindelijk opgewacht door onze eigen Jack the Ripper, die ons op geheel eigen wijze rondleidde langs alle lugubere plaatsen, waar zijn gruwelijke daden hadden plaatsgevonden.

Op zondagochtend brachten we nog een bezoek aan Covent Garden, ooit begonnen als markt voor groenten en fruit;  nu vooral populair om de talloze kleine winkeltjes, gezellige marktkraampjes en
optredens van allerlei straatartiesten.

We hebben met elkaar een heerlijk lang weekend gehad, veel met elkaar gelachen en gedeeld, heerlijk gegeten en veel gezien.

Op naar de volgende 25!

AAZ-team viert 25-jarig jubileum in Londen!